HOME   |   LOGIN TWIZZIT   |   CONTACT

Hoe weet je in welke leeftijdscategorie een speler terechtkomt?

Dat wordt bepaalt op basis van het startjaar van het seizoen. Onze seizoenen lopen steeds van 1 juli t.e.m. 30 juni.

  1. Kijk naar het kalenderjaar waarin het seizoen start op 1 juli
  2. Bepaal hoe oud je in dát kalenderjaar wordt
  3. Regel: word je dit kalenderjaar N jaar, dan speel je in U(N+1)

 

Kort overzicht:

  • Van zodra je 4 bent -> U5
  • Word je 5 -> U6
  • Word je 6 -> U7
  • Word je 7 -> U8
  • Word je 8 -> U9
  • Word je 9 -> U10
  • Word je 10 -> U11
  • Word je 11 -> U12
  • Word je 12 of 13 -> U14
  • Word je 14 of 15 -> U16
  • Word je 16, 17 of 18 -> U19

 

Ben je ouder, dan kom je terecht bij Heren, Dames of trimmers.

Als je nog geen ervaring hebt in hockey, dan sluit je van U5 t.e.m. U8 aan bij de Funkeys en van U9 t.e.m. U19 bij Start2Hockey.

spelerscategorie geboortejaar lidgeld
G-HOCKEY   €100
U5 en U6 2022 - 2021 €200
U7 2020 €280
U8 2019 €280
U9 2018 €280
U10 2017 €310
U11 2016 €310
U12 2015 €310
U14 2013 - 2014 €350
U16 2011 - 2012 €350
U19 2008 - 2010 €350
HEREN - DAMES 2007 - ... €350
TRIM   €250

 

We voorzien ook enkele korting opties voor :

  • Kot studenten
  • Instroom TRIM
  • 3e lid van een familie
  • Vroegboekkorting bij de eerste weken van de nieuwe inschrijvingen
  • Kansentarief met UITPAS

 

Het lidgeld omvat : outdoor trainingen, verzekering, competitie, bijdrage VHL.

Het inschrijvingsgeld is gebaseerd op een volledig hockeyseizoen. Kom je er pas na december bij, dan wordt enkel inschrijvingsgeld voor de tweede seizoenshelft aangerekend.

  • Niet inbegrepen in het lidmaatschap zijn de benodigde sportuitrusting, de tornooien, stages, eventuele extra trainingen op andere locaties, e.a.

Door omstandigheden gebeurt het soms dat je de rest van het seizoen niet meer kan komen trainen, of dat je die langverwachte stage er toch niet bij kan zijn.  Wat dan met het lidgeld of inschrijvingsgeld?

In principe betalen we geen lidgeld of inschrijvingsgeld terug.  Maar omdat we begrijpen dat sporten niet goedkoop is, hebben we toch een terugbetalingsregeling uitgewerkt.

Administratieve kost

Bij het terugvragen van het lidgeld, vragen we een administratieve kost van 50€.  Deze kost dient om gemaakte kosten die we zelf niet meer kunnen terugkrijgen te vergoeden, zoals inschrijving bij de VHL, competitie-inschrijving, enz.  Daarnaast dient ze ook om uitschrijvingen halverwege het seizoen te ontraden.

Voor terugbetaling van stages, bedraagt de administratieve kost 25€.

Deze administratieve vergoeding laten we vallen wanneer het gaat om een blessure of ziekte, mits voorlegging van een doktersattest.  Of wanneer een schoolactiviteit deelname verhindert: ook dan vragen we een bewijs.  Dit geldt zowel voor stages als lidgeld.

Terugbetaling lidgeld

Wanneer maximaal 2 aan trainingen werd deelgenomen, betalen we een volledig seizoen terug.  Vanaf 3 trainingen tot de start van de tweede seizoenshelft betalen we 50% van het inschrijvingsgeld terug.  Wanneer getraind werd in de tweede seizoenshelft (of wintertrainingen na nieuwjaar), kan het lidgeld niet meer worden teruggevraagd.

Terugbetaling inschrijvingsgeld stages

Inschrijvingsgeld voor stages kan enkel worden teruggevraagd voor de start van de stage.  Wanneer wordt deelgenomen, kan geen inschrijvingsgeld worden teruggevraagd.

Hoe lidgeld terugkrijgen?

Voor terugbetaling van lidgeld of inschrijvingsgeld van stages, stuur je een mailtje naar info@hockeyclubbeveren.be, met daarin voor wie en waarom je het inschrijvings- of lidgeld terugvraagt.  Voeg ook je rekeningnummer toe en eventueel een doktersattest of ander bewijsstuk.

 

Onze club steunen ?

 

Dat kan je ook eenvoudig door online te shoppen via

 

© 2024, website powered by Twizzit.com