HOME   |   LOGIN TWIZZIT   |   CONTACT

Clubkledij bestellen?

We kunnen al jaren rekenen op een aantal trouwe sponsors en daar zijn we ze erg dankbaar voor. Met ons eigen veld in aantocht en ons groeiend aantal leden, zoeken we bijkomende sponsors. Ons eigen terrein met een state-of-the-art waterveld en eigen clubhuis biedt jouw onderneming de kans om brede visibiliteit te generen. De hockeycompetitie waarin onze teams spelen, is vlaanderenbreed. Hierdoor zullen bezoekers uit alle hoeken van Vlaanderen wedstrijden op ons terrein bijwonen. Interesse of vragen? Je kan terecht bij onze sponsorverantwoordelijke Steven Tindemans op steven@hockeyclubbeveren.be .

Zin om onze Red Lions achterna te gaan? Goesting om bij een warme hockeyclub te komen spelen? Dat kan! Klik hier om je in te schrijven voor twee gratis proeflessen of mail naar info@hockeyclubbeveren.be.

Fantastisch nieuws! De gemeenteraad keurde gisteren het dossier goed voor de aanleg van ons hockeyveld in Verrebroek. Dit is een grote stap, ons eigen waterveld wordt hierdoor een stuk concreter. Naast de investeringen die de gemeente doet, investeren we ook eigen middelen om een state-of-the-art waterveld aan te leggen mét een apart veld voor onze Start2Hockey-trainingen. De werken starten in september, onze eerste push hopen we te slaan begin 2022!
We zijn erg blij dat de gemeente onze inspanningen om de hockeysport in Beveren en omstreken op de kaart te zetten waardeert en erkent. Een dikke merci aan het gemeentebestuur mag niet ontbreken!

Soms kan er in onze club iets gebeuren waar je niet meteen raad mee weet. Dat kan een conflict zijn binnen je team, met een trainer, een ouder, ... maar ook gedrag van iemand dat niet door de beugel kan. Of je zit als ouder of speler met een bedenking bij de werking van de club. Wanneer je het moeilijk vindt om over zoiets te praten met iemand die nauw betrokken is bij onze club, kan je terecht bij onze vertrouwenspersoon Birgit Deckers. Birgit werkt als vertrouwenspersoon volledig onafhankelijk en ze biedt je een luisterend oor. Daarnaast kan ze ook bemiddelen door verschillende partijen bij elkaar te brengen of je door te verwijzen naar de correcte personen, instanties. Je kan Birgit bereiken via vertrouwenspersoon@hockeyclubbeveren.be .

In samenwerking met onze preferred partner DNA:Hockey werkten we een heuse HCB-kledinglijn uit!

Bestellen kan heel eenvoudig :

- Geef de naam en de maat van de kledingstukken door.

- De prijzen zijn inclusief bedrukking met ons clublogo. Wil je je voornaam en/of achternaam ook op een stuk laten zetten, dan kost het je €6 meer. Vermeld bij je bestelling zeker de correcte bedrukking.

- Twee werkdagen na je bestelling kan je je bestelling ophalen bij DNA:Hockey. DNA:Hockey kan je bestelling ook naar huis sturen, dan betaal je €7 verzendingskosten extra. Vergeet in het laatste geval niet je adresgegevens achter te laten.

- Je kan uiteraard ook naar de winkel gaan en ter plekke bestellen.

Voor vragen over onze kledinglijn neem je rechtstreeks contact op met DNA:Hockey. Hun gegevens vind je op www.dnahockey.be .

Beste HCB'er, beste bezoeker

Op ons thuisveld en op ons wedstrijdveld aan de Wilrijkse Pleinen gelden enkele specifieke coronamaatregelen die gerespecteerd moeten wiorden.

- Registratie via QR-code is verplicht. De QR-code vind je op de ontsmettingszuil die aan het hockeyveld staat. Je kan daar ook meteen je handen ontsmetten.

- De social distancing van 1,5 meter moet gerespecteerd worden.

- Een mondmasker is verplicht voor iedereen ouder dan 12 jaar.

- Enkel staff en spelers van de thuisploeg en de bezoekende ploeg mogen het hockeyveld betreden.

Respecteer deze maatregelen maar geniet vooral van de trainingen en de wedstrijden!

HCB groeit. En dat is fantastisch. Maar een grotere club wil ook zeggen dat we nu toch echt een veld met accommodatie nodig hebben. Want trainen op een voetbalveld en wedstrijden spelen in Wilrijk, is niet ideaal. Nee, we willen een echte thuis voor onze leden: een eigen plek waar we kunnen trainen én wedstrijden spelen.

Daarom zochten we de laatste maanden samen met de gemeente Beveren naar een geschikte locatie. Eentje waar we de ambities die we hebben, kunnen waarmaken.

En we hebben een fantastische plek gevonden. Vanaf de zomer van 2021 heeft Hockey Club Beveren een eigen hockeyveld aan het Spaans Fort in Verrebroek!

Op dit moment traint en speelt voetbalclub Eendracht Verrebroek daar. Dat zal ook zo blijven, maar naast hun terrein komt een heus waterveld. HCB en Eendracht Verrebroek zullen samen het clubhuis delen, maar we krijgen elk onze eigen kleedkamers.

Voor we kunnen verhuizen, moeten we nog heel wat werk verzetten. Daarom gaat onze Raad van Bestuur onmiddellijk aan de slag. Samen met de gemeente Beveren zullen ze dit mooie project vormgeven.

Natuurlijk houden we jou op de hoogte van alle vorderingen. Hou je mailbox dus zeker in de gaten, want heel binnenkort nodigen we je uit voor een eerste informatievergadering.
Heb je al een vraag? Of wil je ons iets vertellen? Spreek ons gerust aan voor of na een training, stuur ons een mailtje of bel ons op.

Een delegatie van de Hockey Club Beveren en Eendracht Verrebroek stelde de samenwerkingsplannen vrijdag voor. Het oefenveld waarop ze staan zal worden omgevormd tot een waterveld met kunstgras voor hockey.

(foto : Kristof Pieters - HLN)

Founding Partner
Partner(s)